zaterdag 16 maart 2013

wedstrijd layouts

Hallo allemaal,


Op het forum Channie&Co doen we elke maand een wedstrijd.

Zo hadden we in januari maak een layout met driehoekjes.
Dit was mijn uitwerking:


En in februari was het maar een winterse layout.
Dit was mijn uitwerking
En die heb ik GEWONNEN!!!



Komende maand is het een natuurfoto zonder mensen.
Deze layout mag ik nog niet laten zien maar als je ook mee wilt doen kan je je altijd aanmelden op het forum.

Oh ja aan alle facebookers onder ons en aan alle niet bloggers en aan iedereen die het leuk lijkt..
Ik heb ook een eigen facebookpagina ik zou het leuk vinden als je daar op de vind ik leuk knop druk en ook via facebook mij kunt volgen.
Klik hier om naar mijn pagina te gaan.

Groetjes Laura








8 opmerkingen:

  1. mooie layouts hoor!! Mooie foto's ook zo in de sneeuw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie LO's heb je gemaakt! Leuke uitdagingen ook trouwens:) Ben benieuwd naar je volgende LO! Je vroeg nog naar hoe ik zo'n flesje op de LO had bevestigd; nou, ik doe alles met Tacky Glue, dat laat nooit meer los hoor! Ik vind het ideaal spul :) Hé de groetjes en fijn weekend verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige lootjes, Laura, zien er allebei erg leuk uit. Wat goed dat je met het winterlootje gewonnen hebt. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layouts!! Leuke uitdagingen en super dat je ook nog gewonnen hebt! het is dan ook een mooie LO!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Gefeliciteerd! Maarja, hij is dan ook wel errug leuk... :-)
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie lootjes inderdaad. Je titel op de winterlo spat er vanaf! Gaaf geworden (en natuurlijk gefeliciteerd).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuke layouts en wat gaaf dat je gewonnen hebt!! Gefeliciteerd en wel verdiend!!

    BeantwoordenVerwijderen