zondag 3 maart 2013

Pont du gard

Hallo allemaal,

In de zomer van 2011 hebben wij getourd door Europa en hebben o.a. de Pont du Gard bezocht in Frankrijk.

Zo mooi om te zien en we zijn er zelfs op geweest.

En die foto ligt hier maar om gescrapt te worden en steeds geen mooi papier ervoor en nu had ik met de swapkit op Channie&Co leuk papier gekregen en toen kwam ik deze foto weer tegen en toen dacht ik....nu word hij eindelijk gescrapt.

En zie hier....Pont du Gard op zijn mooist.



Ook heb ik gisteren nog een kaartje gemaakt, wel met ander papier.


Groetjes Laura

4 opmerkingen:

  1. Hoi Laura, bedankt voor je blogberichtje! Dan ben ik natuurlijk nieuwsgierig naar wat jij maakt en kom ik ook even bij jou buurten! Heel erg mooi wat je maakt allemaal :) Mooie LO's en kaarten! En die foto van de Pont du Gard, echt wauw!Je hebt er een volger bij hoor! Groetjes en fijne dag verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel!!! ja ik ben ook wel trots op mijn foto's.

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige layout! En wat een bekende foto :)... Wij komen daar elk jaar! Mooi he??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel mooi wij zijn er in 2011 geweest toen we een tour maakten begonnen in spanje,frankrijk,monaco,italie,zwiterland,luxemburg en naar huis. Het was zeker de moeite waard.

      Verwijderen