dinsdag 27 maart 2012

weer online

Hallo allemaal,
Wat een drukke dagen heb ik erop zitten zeg.
Druk met werken en huishouden en weinig tijd om te scrappen.
Al heb ik wel 3 layouts gemaakt.
Ik was ook nog eens mijn acculader kwijt van mijn fotocamera, en na zoeken, zoeken en nog meer zoeken bleek hij gewoon in het stopcontact te zitten.
Lynn zit sinds 1 maart op zwemles en heeft al bandje 2 (van de 7) in bezit, gaat erg goed dus en ze heeft er veel plezier in.
Het is al een paar dagen mooi weer dus ben ik nu ook wat meer buiten te vinden dan binnen.
Tot snel weer en bij deze mijn 3 layouts!
Hi everyone,
What a busy days I say sit out.
Busy with work and household and little time to scrappen.
I have 3 layouts already created.
I was even lost my battery charger for my camera, and after search, search and even more search showed he just to sit in the outlet.
Lynn is since 1 March on swimming lessons and already has strap 2 (of 7) so in possession, going very well and she has lots of fun in there.
It's been a few days with beautiful wheater so I am now also what the weather outside more than inside.
See you soon again and my 3 layouts!
Lynn klimt in een boomhut!
Lynn climbs in a tree house!
USED little yellow bicycle paper : paradise
Greetzz Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten