zondag 11 maart 2012

Road trip to Besalu

Hallo allemaal,
Ik heb weer wat layouts af, 1 kan ik (nog) niet showen want die is voor een wedstrijd....maar alle andere wel.
Zo heb ik weer een vakantie layout af!
En laat ik je mijn wedstrijd layout van vorige maand zien en een sketch opdracht.
Genoeg te zien dus!
Hello all, I have some layouts, 1 I can not (yet) show which is for a contest .... but all other though.
So I have another vacation layout off!
And I show you my contest last month and see a sketch layout command.
Plenty to see!
Een trouw layout van mij en Danny, opdracht van februari was : scrap iets over liefde het woordje love/liefde moet erin voorkomen en de kleuren rood/roze
A wedding layout from me and Danny, the contest of february was: scrap about love, the words love/lovers had to be in it en the colours red/pink.
Mijn mooie meisje Lynn.
My beautiful girl Lynn
Deze sketch heb ik dus gemaakt.
I made this sketch
Een straatje in Cochem
A street in Cochem
En dan nu de mooiste layout van deze week....road trip to Besalu,
Een dorpje in spanje en als ik het zie, wil ik er weer heen.
And now...for me the best layout of this week......road trip to Besalu,
a small city in Spain and if i see these pictures again, i want to go back there.
Greetzz Laura

1 opmerking: