maandag 4 januari 2016

2016

Lieve allemaal,

Als eerst de beste wensen voor 2016 , wat ging er weer snel een jaar voorbij.

Een hectisch jaar voor mij.
Ik ben namelijk gescheiden en door omstandigheden noodgedwongen moeten verhuizen naar mijn ouderlijk huis bij mn ouders met Lynn.
Tevens hierdoor ook een zwaar jaar.
Emotioneel ook. Voor Lynn een verhuizing, nieuwe school en papa en mama die niet meer samen zijn.

Ik heb van baan moeten veranderen en eind december mijn oude baan opgezegd.

Toch ook nog mooie herinneringen aan 2015.
Ik ontmoette Pieter, mijn vriend.
De liefste man die ik ken, mijn emotionele achtbaan mee maakt maar mij onvoorwaardelijk steunt hoe zwaar het soms ook is.
Want ja als je verliefd bent en elkaar net kent wil je vooral genieten. Dat doen we gelukkig ook.
Ook kreeg ik dankzij hem een hele lieve ,mooie leuke puberdochter erbij Nina.
Ik voel me compleet.

Zoals ik zei een hectisch jaar , maar ik ben van plan om in 2016 iets meer van me te laten horen want ik heb de helft van 2015 verzaakt en niets aan mijn hobby gedaan.
Nu is het weer tijd om echt te gaan genieten.

Tot snel

Liefs Laura

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat 2016 voor jou een rustiger en gelukkiger jaar wordt. Neem de tijd om af en toe ook iets voor jezelf te doen.

    BeantwoordenVerwijderen