woensdag 25 februari 2015

Its ME....

Hallo allemaal,

Tijdens vakanties ben ik diegene die de foto's maakt.
Ik vind dat zoooo leuk.
Mijn man en dochter samen hand in hand door een winkelstraatje of samen in het zwembad, een meertje of de zee.
Samen een ijsje eten...maakt niet uit ik leg alles vastt.

Zo komt het dus dat ik nauwelijks of niet op de foto staat.
Soms op mooie bijzondere plekjes vraag ik iemand om een foto van ons drieën te maken.

Maar ik alleen zie je niet snel.....tot nu.

In oktober ging mijn moeder mee naar Italië op vakantie met ons.
En zoals gewoonlijk ik lekker met de camera foto's maken.
Zegt mijn moeder...zal ik een foto van jou maken???

Ehmmm ok doe maar. en zo komt het dat ik in Italië 2014 WEL op de foto sta!!!
Hoe leuk is dat.
In elk dorpje is er een foto van mij gemaakt.

Daarom de titel Its me!


Oh ja en deze van mijn moeder heb ik ook gemaakt (ja, zo'n foto is er ook van mij).


Tot snel weer,
Groetjes Laura


Geen opmerkingen:

Een reactie posten