woensdag 3 september 2014

Paris by night

Hallo allemaal,

Deze maand ben ik gast designer bij dutchdares en ik heb mijn eerste opdracht al gemaakt.
Ik moest een layout maken en me laten inspireren door de volgende foto.


Niet zo moeilijk natuurlijk PARIJS!!! mijn lievelings stad van europa vooralsnog (heb rome nog nooit gezien natuurlijk).
Dit is mijn uitwerking.


Heb lekker gele kleuren gebruikt zoals in de foto en natuurlijk een foto van parijs.
Mijn dochter Lynn wilde er zoooooo graag eens heen en kijk haar hier trots staan!!!

Paris by night.

Tot snel allemaal

Groetjes Laura


4 opmerkingen:

  1. Parijs is inderdaad een mooie stad maar volgens mijn dochter is Rome 10 maal mooier!!! Ik ben er nog nooit geweest dus kan niet oordelen. Een erg leuk lootje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Rome heb k hoog op mijn lijstje staan lijkt me ook echt heeel mooi zeker omdat ik helemaal verknocht ben aan italië. dat is toch wel het mooiste land tot nu toe.
      Dus ik geloof je dochter op haar woord.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie lo, Laura, en Lynn geniet er zichtbaar van. Is natuurlijk ook een speciaal moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Laura! Allereerst gefeliciteerd met je gast designer schap!! Leuk hoor! Je layout is super!! en wat een gave foto!
    Je vroeg me over de "pin it" knop. Hier is een link waarmee je die heel makkelijk kan toevoegen: http://about.pinterest.com/nl/goodies#browser
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen