donderdag 20 maart 2014

hallo daar...

Hallo allemaal,

ruim een maand later laat ik weer eens iets van mij horen oh oh oh.
tja ik zat in een scrapdip.

geen zin, geen inspiratie, mooi weer buiten etc et.

toch heb ik de laatste 2 dagen de smaak te pakken en heb ik wel 4 layouts gemaakt.

even showen natuurlijk.

Deze layout lag er al een tijdje maar kreeg hem maar niet af.
Dus ik begon ijverig aan een andere layout en dacht nu maak ik hem. waardoor hij nu afgeraffeld is er door te lang liggen wat "schade" heb en ik hem dus minder mooi vind dat gehoopt.



Een foto van Danny en Lynn in Manarola Italiƫ.



die coole space mountain in Disneyland Parijs ( ruim 2 uur voor gewacht).




Iedereen maakt hier foto's van van die bloemperkje midden in Sirmione Italiƫ.



en de laatste mijn favoriet!!
Met boven (en onder natuurlijk) de nieuwe washi tape van de hema.


Groetjes Laura








Geen opmerkingen:

Een reactie posten