maandag 27 januari 2014

Challenges



Hallo allemaal.

Mijn dochtertje is een beetje ziek dus we zijn thuis gebleven en daardoor kreeg ik de kans om lekker te scrappen.


Ik heb 2 layouts gemaakt en 2 kaartjes.
En allemaal uitdagingen/challenges.


Bij anmacreatief hebben ze een bingo uitdaging.

ik heb gekozen voor kant-bruin en bloemen


en voor bruin parels en vlinders


En bij dutchdares hebben ze een sketch die je kan maken.

Dit is de sketch.


En dit mijn uitwerking.
Ben ik niet helemaal tevreden mee mis echt iets aan de onderkant maar dit is de sketch.


En op het Scrappersanonimous forum hebben ze een kleuren uitdaging.


En mijn uitwerking.


Groetjes Laura






8 opmerkingen:

  1. Lekker bezig geweest Laura, leuke layouts en kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor. Gezellig dat je meedoet aan onze bingo challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je met Dutch Dares hebt meegedaan, Laura. Je hebt een lekker vrolijke layout gemaakt!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    Dat ziet er allemaal erg gaaf uit. Erg leuk die Disney foto's. Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lo heb je gemaakt met dd schets! Bedankt voor het meespelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om eens een Nederlandstalige scrapbooker te vinden!! TOf plekje dat je hier hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben even bij een oudje van je uitgestapt, ik zag nog geen nieuwe post! Hier zie ik niet alle foto's, sommige tonen een kruisje. jammer.
    Maar de foto's die ik wel zie zijn erg leuk, mooi kaartje en leuke kapitien hook lay out!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh dat is vreemd van dat kruisje. Bedankt je voor je reactie.

      Verwijderen