dinsdag 16 april 2013

CANDY TIME

Hallo allemaal,

Naast mijn blog hier hou ik ook een facebookpagina bij.
En daar wil graag (minstens) 150 volgers hebben.

En om die te bereiken heb ik jullie hulp nodig.

Ga naar  Scrappielaura en like en deel mijn pagina.
Zodra ik 150 volgers heb bereikt ga ik dit geweldige pakketje verloten onder alle volgers.

Heb je geen facebook?
Geen probleem ook dan maak je kans om dit geweldige pakketje te winnen.

Wat je dan moet doen is mij volgen via de blog, berichtje achterlaten met een link van dit berichtje op jou blogpost en eigenlijk nog een leuke berichtje hier natuurlijk.

Maar wat kan je dan winnen????

**trommelgeroffel**

Een compleet pakketje bestaande uit 5 halve vellen papier van echo park papers- sweet girl
Boekje
knoopjes
lintjes
wahi tape
bloemen
brads
pins
spacers
parels
rub ons






Groetjes Laura






2 opmerkingen: