dinsdag 13 november 2012

#13

Hallo allemaal,

We zijn al bijna 2 weken op weg met de kerstkaartenchallenge....morgen ga ik er weer eens voor zitten.
Mijn moeder zou vandaag geopereerd worden maar ze heeft vooraf een hartfilmpje moeten maken (standaard procedure) en de ansthesist zag niets maar zo'n hartfilmpje gaat standaard door naar een cardioloog en die zag wel wat waardoor de operatie is uitgesteld.
Flink balen want mijn moeder had zo naar deze operatie uitgekeken omdat ze een nieuwe borst zou krijgen.
Nadat ze vorig jaar borstkanker heeft gehad is haar borst geamputeerd...voor mijn moeder zou dit een mooie afsluiter zijn maar helaas.
Vrijdag opnieuw een hartfilmpje en bij groen licht 27 november onder het mes.
Duimen draaien dan maar.

Dat betekend dat ik nu thuis blijf en wel weer kaartjes kan maken en dat ga ik morgen dan maar ook eens doen.

Voor vandaag weer zo'n clean and simpel kaartje...die zelfgemaakte bomen blijven leuk om te maken.


Groetjes Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten