woensdag 22 februari 2012

Lynn en Daan

Hallo allemaal,
Hier weer 2 nieuwe layouts die ik gemaakt heb de afgelopen week.
Één van Lynn en één van Daan.
Gisteren ben ik bij een vriendin geweest die nog nooit van scrappen had gehoord.
Dus ik met mijn spullen er heen.Helaas heeft zij twee overleden kindjes en van elk kindje heb ik een layout gemaakt.
Moeilijke foto's voor mij moeilijk onderwerp maar het is gelukt.
Helaas heb ik daar geen foto van want de layouts liggen natuurlijk bij haar.
Als het goed is zou zij op haar site gebasseerd op haar 2 lieve mannetjes de layouts plaatsen, dan vraag ik ook wel of ik een kopie mag hebben.
Hello all,
Here again 2 new layouts that I made last week.
One of Lynn and one of Daan.
Yesterday I joined a girlfriend who never had heard of scrapping.
So I go there with my stuff.
Unfortunately, she has two children died before birth and any child I have a deceased layout created.
Difficult for me beacuse it's a difficult subject but it is successful photos.
Unfortunately I have no photo of course i left the layouts at her place.
If it is good they would on its site based on her 2 dear males, then I ask the layouts places also called or I may have a copy.
Lynn in Cochem, Duitsland (Germany) in december 2011
Daan 2011
Greetzz Laura

1 opmerking:

  1. hoi hoi

    je bent lekker druk geweest.
    Gezellig dat je bij scrapdelight bent gekomen.
    Je moet echt meedoen met de speedscrap op dinsdag avond dat is echt leuk.
    ik heb je tussen mijn favo gezet op mijn blog
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen